2017. január 12., csütörtök

2016 Év végi összefoglaló :(

Az az igazság az év utolsó hónapja rémálomként végződött, ez erősen rányomta  bélyegét az egész esztendőre.
Nem tudom pozitívan megítélni a mögöttem álló 365napot.
Az eleje még csak csak jól indult de a közepétől egyre rosszabbodott.





AZ első fél éves céljaimat mind lelkileg és kézzel fogható tárgyak terén is 90%ban teljesítettem, így nagy lendülettel kezdtem neki az év második felének, de ott már semmi sem sikeredett. Konkrétan mindenbe belebuktam amibe belekezdtem és az olyan dolgok amik úgymond nem alakíthatóak általam, azok sem jó fele terelődtek.

Sokat gondolkodtam rajta, hogy ezt leírjam-e, de úgy döntöttem nem akarok semmit sem titkolni, és így talán jobban érthető ha el el tűnök néha.

Az én kis picurom 33 hétre született 1100grammal toxémia következtében. Az élete elejét jó megharcoltuk, azt hiszem ezt igazán sohasem fogom feldolgozni, és ebben nem is segít az hogy nem minden a nagy könyv szerint alakul. Okos, értelmes kisfiú a maga módján de nem probléma mentes, és a többi kortásaihoz képest le van maradva. Én úgy látom halad, fejlődik a maga kis ütemében, és minden erőmmel próbálok előtte erős kiegyensúlyozott maradni de belül nagyon bánt.
Szóval szeptembertől fejlesztésekre járunk, és családi napközibe hogy a közösség is segítsen, ez sok energiát elvesz tőlünk, ráadásul a kistesót is elveszítettük november elején a 15.héten.
 Ráadásul mivel elkezdtük a közösséget, folyamatosan betegek vagyunk. Igen mindannyian. Azt hallottam hogy ilyenkor 2 nap bölcsi 2 hét itthon a tendencia, de hogy apa és én is így leszünk arról nem szólt senki....
 A decembert is betegen töltöttük, Manó 4 nap láz 4 nap szünet majd megint 4 nap láz...kombinációban várta az ünnepeket, karácsony előtti csütörtökön még a fejünk fölött lebegett a kórház lehetősége, így nem sokat készülődtem idén pedig én nagy karácsony imádó vagyok. :(

Szóval ezért akadozik a blogg, pedig talán ez kapcsol ki a legjobban, a kretívkodások mellett.

És  most Decemberben lett egy éves a blog.....hihetetlen hogy majdnem elfelejtettem.

Az hiszem örülök hogy vége 2016nak vége habár a 2017 sem kecsegtet jobb dolgokkal....
Most szeretném ha már tavaszodna, könnyebb lenne a közlekedés, nem kellene ennyi ruha, és talán napfény a lelkemnek is hozna egy kis melegséget :(

Köszönöm hogy velem voltatok, hogy türelmesen vártatok rám, a kedves üzeneteket!
Igyekszem jobb lenni 2017-ben !!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése