2016. december 21., szerda

VKP Karácsony

Idén én is beállhattam VKP karácsonyi angyalkának.






AZ én csomagom Anettnek ment, a  farbenfrohweb írójának, mi leveleztünk egy rövidet, de így is próbáltuk fenntartani a meglepetés varázsát, úgy éreztem muszáj puhatolóznom kicsit, hogy  olyan csomagot tudjak összeállítani ami örömet okoz, mint az enyém. Remélem sikerült!

Extra nagy volt rajtam a nyomás ugyanis én hihetetlenül hamar megkaptam a sajátom! Néztem is a postásra mikor hozta , nagy csodálkozó szemekkel, még meg is jegyezte hogy megtartja ha nekem nem kell, egyszerűen csodálatos csomagot kaptam!

Mivel meglepetést opciót választottam, az én ajándékozómmal  nulla volt a kommunikáció. Szeretem ezt így, mert ilyenkor azt is le tudom szűrni mennyire tudom magam átadni az olvasóimnak.  A következtetésem végül az lett, hogy vagy nagyon nyitottan írok magamról, vagy egy szuper figyelmes és emberismerő angyalkám lett (gyanítom inkább az utóbbi  )
Szóval előre szólok innentől ömlengés lesz a poszt, rengeteg szóismétléssel :)

A borítékom, amely egy igazi kis csomagot rejtett  Mesy-től jött aki a Testvérkódex egyik írója.


 Külön kiemelném, a borítékot lezáró "ragasztó csíkot". Komolyan oda meg vissza voltam érte :) Ilyen részletességet!!Már ez akkora meglepetés volt, hogy ha üresen jött volna nálam akkor is teljes lett volna az öröm, de még így!!

Kaptam egy csodálatos levelet, az ajándékomhoz, amiben részletesen le volt írva  csomag tartalma, és nézzétek csak ezeket a szépséges rajzokat!


A csomag tartalma pedig telitalálat, elállt a szavam mikor pakolásztam ki (szerencsére Manó úr épp aludt, így nyugodtan tudtam nekiesni.) Egyszerűen minden csodálatos benne! És igen tényleg rámfér egy kis relax :)

Levendulás  (szedres) Yves Rocher tusfürdő....szuper imádom a márkát és a Levendulát!!!
A fürdősó mennyei illatú, igazi karácsonyi hangulatú!
Ilyenkor télen mindig van a táskámban kézkrém, és régóta szemezek ilyen maszkkal!


Egy kis csoki , "mert ez kell"  :D
Karácsonyi illatok, eszméletlenül hangulatos ünnepeket fognak nekünk varázsolni!
A kis manó pedig tökéletesen beleillet az asztali díszünkbe!

Volt a csomagban még egy színező, a kis lurkónak. Ami szintén teli találat, ugyanis a Mikulás épp filckészletet rejtett a zsákjába, így z is ott landolt. Rögtön művészkedni kezdett, ahogy rálelt a csokik már nem is érdekelték :)


Őszintén....megkönnyeztem az ajándékom!
Köszönöm Mesy! Hatalmas örömet szereztél nekünk! Köszönöm az energiát, és a szeretet!
Boldog Karácsonyt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése