2016. december 4., vasárnap

{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Karácsonyi MIXTAPE




Íme a 3. felvonás, ami nagyon feladta a leckét! A mai vasárnapi téma ugyanis a kedvenc karácsonyi zenéinkről szól....





Na igen ám, csakhogy ekkor kellett rájönnöm hogy nekem nincs olyan. Nagy zene fan vagyok még sincs kedvenc karácsonyi dalom... higgyétek el engem is meglepett, olyannyira hogy gyorsan be is ütöttem youtube-n a megfelelő keresési szavakat és neki estem a böngészésnek, hátha csak nem emlékszem ilyenre, de tényleg egy sem tettszett.

Egyetlen egy zene vagyis lényegében  reklám van ami esetleg illik ide a posztba, gyerekkoromban is lefagyva néztem, és táncolt a lelkem ha leadtak, és most hogy ráakadtam ugyan ezt a csodát éreztem a zenéjére. Ez pedig a klasszikus coca-cola reklám.  Külön nem kerestem ki a dalt, mert azt hiszem nekem ez így egyben üt :)




Viszont ebben a pillanatban  eszembe jutott, hogy nemrég volt egy "reklámdal" amit szintén  imádtam.
Talán nem teljesen karácsonyi, de csodaszép és igazán téli.



Nem sok , tudom de ha érdekel a téma (meg egyébként is) nézd meg a többiek bejegyzéseit!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése