2016. december 12., hétfő

{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Így élem túl a karácsonyi bevásárlást




Hú nagyon szíven ütött a téma, nem bírom  tömegeket...nagyon nem!




Sok  bevásárlási módot kipróbáltam már, volt hogy jó előre megvettem mindent de bosszantott mikor az ünnepek előtt a nagy leárazásokban fele annyiért hozzájuthattam volna. Volt hogy nagy százalékbn netről rendeltem de ott is elég sok csalódás ért. Törötten érkezett, nem úgy nézett ki ahogy gondoltam stb..és az ügyintézés sokkal lassabb így.

Végül is az utóbbi 2 év rutinja nagyon bevált, habár jövőre már változtatnom kell...szóval akkor megyek mikor a többség dolgozik :)

Így hogy picurral itthon vagyok teljesen kivitelezhető, sőt még legalább van okunk a sétákra is. Így kb minden nap beszerzek valamit és szép apránként feltöltöm a karácsonyi szekrényünket. Persze van ami így is netről jött, de előtte azért megkerestem megfogdostam és biztosra mentem.

Valamint nagy ívben elkerülök minden fekete pénteket, és ilyen nagy hírű leárazásokat, azok egyébként is sohasem valósak.

Nekem ennyi a trükköm :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése