2016. december 6., kedd

Femini Box - Édes otthon kiadás I doboz

 (Sajnos ma vettem észre, hogy ez a poszt nem került ki, hiába állítottam be! Nem baj ezt is megtanultam...jobban kell figyelnem és kevésbé bíznom a beállításokban, de remélem így késve is szívesen fogadjátok)

Egy újabb Femini Box!
Igen ...igen nagyon vártuk már, Szilvi és Piri  legújabb dobozát, amit csakis nekünk nőknek raknak  össze  a haza tervezők, dizájnerek által készített termékből.
Természetesen most sem okoztak csalódást , csupa szépség lapult a Novemberi dobozban is....





Ez is két verzióban volt elérhető, én az I számú dobozt kértem, mert beleszerettem egy bizonyos alkotóba, akinek a terméke ebben a dobozban lapult.

Most is a jól megszokott, gyönyörű ablakos dobozban érkeztek az alkotások, a rózsaszín logós papírövvel átkötve.
A kis könyv az összes dizájnert és tervezőt bemutatja akik az Édes Otthon dobozok létrejöttében részt vettek, a hátulja pedig rengeteg kupont rejt most is!



A rózsaszín selyempapír alatt az első amit megláttam  Csipkelengye   gyönyörű  kéztörlője volt. Nagyon finom, elegáns és romantikus darab.



Majd Magnólia kis csomagja akadt a kezembe. 3 papír tortadekort rejtett a zacskó, cica motívummal és rózsaszínes árnyalatban, ami nem az én színem (akik olvassák a blogomat tudják mennyire gyűlölöm) de be kell vallanom ez az árnyalat igazán kellemes. Már tudom ki fogja kapni :)



Nagy örömet okozott itthon Mesekavics  alkotása. A kisfiam imádja a kavicsokat és a hűtőmágneseket, most megkapta egyben :)



Amiért szintén oda volt és rögtön kisajátította az  Karlalina jegyzetfüzete, egy percre néztem el, és már szép filc rajzok díszítették az oldalait :)



És el is érkeztünk a nagy kedvencemhez Gelvia fa remekműjéhez. Őszintén másra számítottam tőle, és ráadásul elég rózsaszínt is kaptam, de mégiscsak Gelvia mű, így biztos központi helyre kerül.
Biztos vagyok abban is hogy nemsokára kap egy két testvért is...



  Pici Kártya újraírható menütervezője számomra a doboz gyenge pontja. Nekem kicsi, nem férnék el benne,  ennyire tervező szervező sem vagyok, meg őszintén  ilyet össze tudunk dobni otthon is.Sajnálom...ettől függetlenü nagyon szeretem Pici Kártya dolgait és nem leszólni akarom!



A doboz aljában pedig Dobozka Manufaktúra által tervezett 3 darabos falikép lapul. Imádom! Oda vagyok a  Ginkgo Biloba-ért, nálam ez igazi telitalálat lett!






Összességében egy újabb remek dobozt kaptam, ahogy számítottam is rá. Köszönöm!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése