2016. november 30., szerda

{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Téli kiegészítők, amik nélkül nemtudok élni!





Elérkezett a  BlogMas 2. része, az elsőről sajnos betegeskedés miatt lemaradtam, sőt mint ahogy észrevettétek elég sokáig elvesztem, remélem végre megerősödünk :(



Mikor megkaptuk a témát az első ami eszembe jutott a kedvenc kesztyűim voltak. Ezek már az ősz első hideg fuvallatánál előkerülnek, mivel  ínhüvelygyulladásra hajlamos a kezem. Viszont képzeljétek nem tudom elviselni a "normális" kesztyűket csak ezeket az ujjatlanokat...igen én ilyen furi teremtmény vagyok :)



 Imádott bakancsom, na ez az ami nélkül ki sem lépnék. Tudom nem valami nőies, de meleg, és biztonságos. Nem csúszkálok benne, nem ázik át, bármilyen út és terepviszonyra megfelelő. Nem egy mai csirke , sok közös élményünk, túránk volt már együtt és még mindig nem mutatja ki a korát. (
(Olang - Logan túrabakancs / cuoio)


Bekerül a táskámba az Oriflame  Univerzális Balzsama, ez a legjobb az ajkaimra és az arcbőrömre a hidegben.



 Előkerülnek a szekrényből a teák, ugyanis én ezeket csakis forrón szeretem, és nyáron nem esik jól egy 40fokos ital, kivéve a lehűlős nagy esők után.
 A nagy kedvencem pedig az ilyenkor limitáltan kapható  Cherry-Rum a Gárdonyi teaháztól.



Amit mindig nagyon várok a karácsony közeledtével az az Avon ünnepi habfürdői. Imádok egy átdidergett nap után elmerülni a habok közök, és ők mindig olyan igazi karácsonyi illatokkal örvendeztetnek meg.



És végül egy íz, ami nélkül nekem nem tél a tél...ez pedig a forralt bor. Nem vagyok iszákos nem is csak az igazi alkoholosra gondolok ilyenkor , csak az a fűszerezés legyen meg benne!

 (Kép forrása: Pinterest)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése